In het weekend van 8, 9 en 10 september 2023 organiseert Stichting Samen Verder Putten samen met de gemeente Ladelund en de Gedenkstatte een Klankfestival met Ontmoeting.

In en rond de Garten der Begegnung zullen muziek (Paddys Passion uit Putten), zang en lezingen te horen zijn. Het programma start op zaterdag 9 september om 14.00 uur en eindigt rond 18.00 uur. Deelnemende groepen komen uit Duitsland, Denemarken en Nederland. Na afloop zullen wij met elkaar eten in de Kirchspiel Krug tegenover de kerk. Na het eten zullen we met elkaar zingen, praten, muziek maken, jammen en meer.

Voor slaapgelegenheid en vervoer zullen bezoekers zelf moeten zorgen. Mocht iemand graag willen gaan vanuit Nederland dan horen wij dat graag, stuur dan een mail naar: info@stichtingsamenverderputten.nl.

Wij hopen op een mooie ontmoeting in de tuin, die wij met elkaar zo mooi hebben aangelegd.

Met een zomerse groet, Het bestuur Stichting Samen Verder Putten